معاون سیاسی سپاه :

موشک باران سپاه در دیرالزور سوریه نوعی انسجام در سطح ملی به وجود آورد/ این اقدام نمایانگر اقتدار نظام در منطقه است

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در رابطه با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در دیرالزور سوریه اظهار داشت : همانطور که از بازتاب رسانه ای این ماجرا پیداست بحمدالله پیام اقتدار نظام در سطح منطقه جدی نمایان شده است .
کد خبر: ۸۸۷۶۲۹۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در رابطه با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در دیرالزور سوریه اظهار داشت : همانطور که از بازتاب رسانه ای این ماجرا پیداست بحمدالله پیام اقتدار نظام در سطح منطقه جدی نمایان شده است .
 
وی گفت : وجود توان ، مقدورات و اراده برای اقدام به نفع امنیت ملی هم در بازتاب های رسانه ای پیداست و این به این معناست که شاید در کشورهای دیگری هم چنین امکانات مشابه ای در منطقه وجود داشته باشد اما استقلال جمهوری اسلامی ایران و اراده های محکم و آهنین برای استفاده از این امکانات کمتر وجود دارد .
 
سنایی با اشاره به دوره حاکمیت صدام خاطر نشان کرد : در دوران صدام هم امکانات دفاعی نسبتا مناسبی وجود داشت اما در روز حادثه آن ها جرات و جسارت به کارگیری نداشتند و نیروهای مسلح آن ها هم وفاداری به حاکمیت رژیم بعث عراق  را نداشتند .
 
معاون سیاسی سپاه عنوان کرد : امروزه در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران توان ، مقدورات و اراده به کار گیری از امکانات برای ارتقای امنیت کشور و مردم وجود دارد .
 
وی تصریح کرد : این اقدام سپاه در داخل کشور هم باعث تقویت اجماع ملی شد و ما شاهد حمایت و تایید از سوی همه گروه ها ، اقشار ، جناح ها و تیپ های مختلف اجتماعی بودیم که در واقع امنیت ملی و اقتدار ملی امروز در اوج اجماعی وجود دارد.
 
 
موشک باران سپاه در دیرالزور سوریه نوعی انسجام در سطح ملی به وجود آورد 
 
 
سنایی افزود : موشک باران سپاه علیه گروهک های تروریستی در دیرالزور با تایید همه جریانات سیاسی ، اقشار و صنوف اجتماعی ما مواجه شد ، به گونه ای که نوعی انسجام بخشی را در سطح ملی به وجود آورد و اعتماد نسبت به استحکام و اقتدار نظام و توان ملی ما برای مقابله با هر تهدیدی را نشان داد .
 
معاون سیاسی سپاه در پایان اظهار کرد : حال این اقتدار و توان ملی برآمده از سرمایه گذاری است که در سال های گذشته در صنعت دفاعی کشور صورت گرفته است و وجود فرهنگ دفاعی و حماسی نیز برآمده از فرهنگ دینی و ملی ماست که تبلور ان را می توان در انجام چنین اقداماتی دید .

ارسال نظرات